PLEN
W wyniku odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku tworzymy dedykowane oprogramowanie ściśle odpowiadające potrzebom Klienta.
Poniżej zaprezentowane zostały wybrane funkcjonalności niektórych z przygotowanych przez nas rozwiązań.

System Rozliczeń Serwisowych:



Na życzenie Klienta podjęliśmy się budowy zaawansowanego systemu odpowiadającego za nadzór przeprowadzanych prac remontowo-serwisowych. Klient przedstawił następujące założenia, które miał spełniać zamówiony System:
  • Program ma pracować wydajnie i jednakowo pod każdym systemem operacyjnym
  • Umożliwiać dostęp do pełnej historii napraw i remontów każdego z urządzeń
  • Pozwalać na rozliczanie każdej z napraw oraz archwizować rozliczenia
  • Generować zestawienia i raporty z napraw wykonanych w zadanym czasie, dla zadanego typu sprzętu, modelu, producenta, etc.
  • Monitorować bieżące naprawy, ich terminowość, czas reakcji, wykorzystane części

Poniżej niektóre z możliwości Systemu:
  • Zarządzanie aktualnie realizowanymi zleceniami:


  • Rozliczenie zlecenia:


  • Wyszukiwanie zleceń:


  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników Systemu:


System Billingowy:



W wyniku nawiązanej współpracy z dostawcami usług transmisji głosu powstało zapotrzebowanie na budowę oprogramowania realizującego funkcje Systemu Billingowego.
Napisaliśmy oraz wdrożyliśmy zamówione oprogramowanie a także przeszkoliliśmy pracowników mających je obsługiwać.Jego przejrzysty interfejs oraz intuicyjna obsługa przyczyniły się do zadowolenia Klienta.

Przykładowe funkcje Systemu:
  • Panel zarządzania Klientami


  • Statystyki obciążenia


  • Przypisywanie oraz Edycja stawek Klienta


  • Billing wygenerowanych połączeń w zadanym okresie czasowym


System Zarządzania Kontaktem z Klientem:



Oprogramowanie klasy CRM wdrażane i ściśle dopasowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta.
Wersja bazowa posiada następujące możliwości:
  • Dostęp do danych kontaktowych Klientów z podziałem na oddziały regionalne i działy w strukturze organizacyjnej
  • Pełny wgląd w dotychczas przedstawione Klientowi oferty; zarówno obowiązujące jak i archiwalne, które utraciły swoją ważność
  • Planowanie kontaktów z Klientem takich jak: telefon, e-mail, fax, spotkanie etc.
  • Generowanie raportów z zaplanowanych kontaktów z Klientem (opcja dostępna dla kadry zarządzającej)
  • Zlecenia zadań podwładnym i współpracownikom
  • Wbudowany komunikator z opcją powiadomienia o odebraniu wiadomości
  • Personalizację wyglądu
  • Pełną listę współpracujących firm spedycyjnych
i wiele innych pomocnych w codziennej pracy Przedstawiciela Handlowego.
Poniżej przedstawiamy niektóre z wymienionych funkcji:

  • Informacje o Firmie Kontrahenta wraz z danymi kontaktowymi


  • Lista ofert archiwalnych


  • Wybór kryteriów według których zostaną wygenerowane raporty


  • Dodawanie Firmy Kontrahenta, osoby kontaktowej, planowanie terminu kontaktu z Klientem


PhoneViaWeb.com:



Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy system umożliwiający realizację tanich połączeń głosowych PhoneViaWeb.com
Założenia Systemu:
  • Lekki interfejs umożliwiający korzystanie nawet na małych ekranach telefonów GSM
  • Billing on-line
  • Książka adresowa
  • Wygodny interfejs doładowania konta oraz dostępna on-line historia płatności wraz z możliwością pobrania faktury
  • Podział dostępnych funkcjonalności ze względu na przypisane uprawnienia
  • Monitoring wykonanych połączeń użytkowników

Poniżej niektóre z możliwości Systemu:
  • Ekran główny:


  • Książka adresowa oraz edycja kontaktów:

  • Ekran doładowania konta:

  • Ekran stan konta:

  • Ekran ustawień:

  • Ekran newsletter: