W wyniku odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku tworzymy dedykowane oprogramowanie ściśle odpowiadające potrzebom Klienta.
Poniżej zaprezentowane zostały wybrane funkcjonalności niektórych z przygotowanych przez nas rozwiązań.
Na życzenie Klienta podjęliśmy się budowy zaawansowanego systemu odpowiadającego za nadzór przeprowadzanych prac remontowo-serwisowych. Klient przedstawił następujące założenia, które miał spełniać zamówiony System:
Poniżej niektóre z możliwości Systemu:
W wyniku nawiązanej współpracy z dostawcami usług transmisji głosu powstało zapotrzebowanie na budowę oprogramowania realizującego funkcje Systemu Billingowego.
Napisaliśmy oraz wdrożyliśmy zamówione oprogramowanie a także przeszkoliliśmy pracowników mających je obsługiwać.Jego przejrzysty interfejs oraz intuicyjna obsługa przyczyniły się do zadowolenia Klienta.
Przykładowe funkcje Systemu:
Oprogramowanie klasy CRM wdrażane i ściśle dopasowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta.
Wersja bazowa posiada następujące możliwości:
Poniżej przedstawiamy niektóre z wymienionych funkcji:
Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy system umożliwiający realizację tanich połączeń głosowych PhoneViaWeb.com
Założenia Systemu:
Poniżej niektóre z możliwości Systemu:
Poniżej zaprezentowane zostały wybrane funkcjonalności niektórych z przygotowanych przez nas rozwiązań.
System Rozliczeń Serwisowych:
Na życzenie Klienta podjęliśmy się budowy zaawansowanego systemu odpowiadającego za nadzór przeprowadzanych prac remontowo-serwisowych. Klient przedstawił następujące założenia, które miał spełniać zamówiony System:
- Program ma pracować wydajnie i jednakowo pod każdym systemem operacyjnym
- Umożliwiać dostęp do pełnej historii napraw i remontów każdego z urządzeń
- Pozwalać na rozliczanie każdej z napraw oraz archwizować rozliczenia
- Generować zestawienia i raporty z napraw wykonanych w zadanym czasie, dla zadanego typu sprzętu, modelu, producenta, etc.
- Monitorować bieżące naprawy, ich terminowość, czas reakcji, wykorzystane części
Poniżej niektóre z możliwości Systemu:
- Zarządzanie aktualnie realizowanymi zleceniami:
- Rozliczenie zlecenia:
- Wyszukiwanie zleceń:
- Zarządzanie uprawnieniami użytkowników Systemu:
System Billingowy:
W wyniku nawiązanej współpracy z dostawcami usług transmisji głosu powstało zapotrzebowanie na budowę oprogramowania realizującego funkcje Systemu Billingowego.
Napisaliśmy oraz wdrożyliśmy zamówione oprogramowanie a także przeszkoliliśmy pracowników mających je obsługiwać.Jego przejrzysty interfejs oraz intuicyjna obsługa przyczyniły się do zadowolenia Klienta.
Przykładowe funkcje Systemu:
- Panel zarządzania Klientami
- Statystyki obciążenia
- Przypisywanie oraz Edycja stawek Klienta
- Billing wygenerowanych połączeń w zadanym okresie czasowym
System Zarządzania Kontaktem z Klientem:
Oprogramowanie klasy CRM wdrażane i ściśle dopasowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta.
Wersja bazowa posiada następujące możliwości:
- Dostęp do danych kontaktowych Klientów z podziałem na oddziały regionalne i działy w strukturze organizacyjnej
- Pełny wgląd w dotychczas przedstawione Klientowi oferty; zarówno obowiązujące jak i archiwalne, które utraciły swoją ważność
- Planowanie kontaktów z Klientem takich jak: telefon, e-mail, fax, spotkanie etc.
- Generowanie raportów z zaplanowanych kontaktów z Klientem (opcja dostępna dla kadry zarządzającej)
- Zlecenia zadań podwładnym i współpracownikom
- Wbudowany komunikator z opcją powiadomienia o odebraniu wiadomości Personalizację wyglądu
- Pełną listę współpracujących firm spedycyjnych
Poniżej przedstawiamy niektóre z wymienionych funkcji:
- Informacje o Firmie Kontrahenta wraz z danymi kontaktowymi
- Lista ofert archiwalnych
- Wybór kryteriów według których zostaną wygenerowane raporty
- Dodawanie Firmy Kontrahenta, osoby kontaktowej, planowanie terminu kontaktu z Klientem
PhoneViaWeb.com:
Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy system umożliwiający realizację tanich połączeń głosowych PhoneViaWeb.com
Założenia Systemu:
- Lekki interfejs umożliwiający korzystanie nawet na małych ekranach telefonów GSM
- Billing on-line
- Książka adresowa
- Wygodny interfejs doładowania konta oraz dostępna on-line historia płatności wraz z możliwością pobrania faktury
- Podział dostępnych funkcjonalności ze względu na przypisane uprawnienia
- Monitoring wykonanych połączeń użytkowników
Poniżej niektóre z możliwości Systemu: